HTML

RosszPcBlablabla, egy próbát megér

Egy személyes blog videókkal, sztorikkal és képekkel! Elérhetöségek: daniel1205@freemail.hu

Friss topikok

Címkék

11 (1) előzetes (1) fifa (1) freddyd (1) gól (1) játék (2) köszönet (1) köszöntő (1) megnyílt (1) projekt (1) új (1) videó (1) Címkefelhő

Hát ez nem semmi!!

2011.07.29. 20:13 :: lecsapok

 A legjobb panaszlevél amit valaha olvastam a UPC - hez érkezett:

 "A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése
érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a
problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az
adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot
felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még jelenleg
is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."

"Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban tartózkodtam,
és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem. Az, hogy mint
utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot, úgy vélem nem az
én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs körülvéve sem
vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a kaputelefonba, valamint
nagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két kollégájuknak furcsamód már
sikerült eljutni a lakásba, valamint felhívni engem a rosszul rögzített
telefonszám ellenére - bizonyára Danny Blue és Christian Panthera - szintű
telepatikus képességeik segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és
a hibát nemi szerve ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam
érzékelt probléma még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogy
hibás a modem, amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az
Önök adatai szerint minden rendben.

Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy vélem,
kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyről, a szolgáltatásról
és a cégükről egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az ürömben, hogy
ügyintézőik nagyon kedvesek és segítőkészek, az meg egy másik dolog, hogy a
"kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót" - színvonalú tanácsaikkal
nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes társalgásra vágyom, egy más
jellegű emelt díjas telefonszámot tárcsázok. Mellékelten bátorkodtam
elküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi szaktudással én is rendelkezem,
ezért örömmel lennék egy ilyen remek, dinamikus csapat tagja.

Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül,
amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az első három hónapban.
Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a
hibás modem. 2. Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez,
valamint egy működő modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a szar
ami itt van, csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3. Küldenek a
szerelővel egy embert, aki tudja használni a telefont, a kaputelefont,
valamint a liftet, bár jöhetnek lépcsőn is, így ez csupán ajánlott opció.
4. Kicserélik a modemet. A szerelő bejön, köszön napszaknak megfelelően,
leveszi a cipőjét, visszautasítja a felkínált frissítőt és kicseréli a
modemet. A közlekedős ember kint marad. 5. Aláírom a munkalapot, a szerelő
elköszön és kimegy. 6. Működik a szolgáltatás és mindenki boldog.
Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a
szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök
megvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás,
hanem egy fos. Egy FOS.

Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint
jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul
HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk miatt,
de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén megadják, 2.
Kiérdemelték, 3. Félek tőlük. Sajnálatos módon Önök egyik kategóriába sem
esnek bele, ezért hát levelem keserédes hangvétele. Amennyiben hajlandóak
rendesen végezni a munkájukat, akkor Önök felhívnak az általam megadott
telefonszámon, és egy Önök által kiválasztott időpontban készséggel állok
rendelkezésükre.

Várom megkeresésüket! Nyomorékok...

Tisztelet nélkül: ________________________ "

 

És a válasz!!

 

Nyílt levél névtelen elõfizetõnkhöz

Tisztelt Elõfizetõnk!

Örömünkre szolgál, hogy hivatalos panaszát végül az internetrõl mi is megismerhettük. Be kell valljuk, mi is jól szórakoztunk jól megírt levele olvasása közben, de tisztában vagyunk azzal, hogy azt nem viccnek szánta. Az adatok alapján gyanítjuk, melyik múltbeli eset állhat a névtelen levél tartalma mögött, ugyanakkor ennek a levélnek semmilyen nyomát nem találtuk rendszerünkben. Ezért közvetlenül nem szeretnénk Önt megkeresni, hátha esetleg zaklatásnak venné.
Miközben a felvetett problémákra érdemben is szeretnénk válaszolni, levelünkkel más célunk is van. Szeretnénk különleges együttmûködést kérni, elásva a digitális csatabárdot – de errõl majd késõbb.
Elõször is kezdjük a beismerés résszel, hiszen mindig az a legnehezebb. Önnek igaza van. S mivel Ön már oly sok mindent szórt a fejünkre, egy kis hamu még pont belefér. Tudjuk, hogy a hiba az Ön készülékében volt, de mostanra azt is realizáltuk, hogy a miénkben is tiszteletét tette. Tény az is, hogy szerelõink is hibáztak. Remélni merjük, hogy az Ön által megbeszélt idõpontban nem egy „ritmikus nemi szerv húzogatási” rituálét végeztek. Öröm az ürömben, hogy telefonos ügyintézõinket levelében kedvesnek dedikálta. Nem titok azonban, hogy a call centeres kollégák készülékcserét már nem tudnak távgyógyításban elvégezni. 
Panaszában finom utalást tett arra, hogy szívesen csatlakozna csapatunkhoz, de az önéletrajznak sem találjuk nyomát, így azt nem tekinthettük át, a levelünk elején említett javaslat  alapötletét mégis ez a finom utalás adta. Észrevételeinek humora és metszõ õszintesége egy érdekes gondolatot indított el bennünk. 
Mivel igyekszünk minden építõ jellegû kritikát megfontolni és kreatívan hasznosítani, az Ön által pontokba szedett szerelõi viselkedés és szakmai felkészültségi kódexet szeretnénk egy oktatófilm keretében kollégáink számára elérhetõvé tenni. Ehhez kérnénk a segítségét. Egy szerelõcsapattal és egy kamerával egy elõre egyeztetett idõpontban meglátogatnánk Önt, és a látogatást az Ön „forgatókönyve” alapján rögzítenénk. Okulásképpen. Kérjük jelentkezzen telefonon, levélben vagy itt helyben privát üzenetben, hogy a további részletekrõl egyeztetni tudjunk. Az oktatófilmet természetesen valamilyen formában publikálnánk is, hiszen valljuk: abból tanulunk, amit eltoltunk. 

Jelentkezését várva tisztelettel: UPC online

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcblablabla.blog.hu/api/trackback/id/tr713110506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása