HTML

RosszPcBlablabla, egy próbát megér

Egy személyes blog videókkal, sztorikkal és képekkel! Elérhetöségek: daniel1205@freemail.hu

Friss topikok

Címkék

11 (1) előzetes (1) fifa (1) freddyd (1) gól (1) játék (2) köszönet (1) köszöntő (1) megnyílt (1) projekt (1) új (1) videó (1) Címkefelhő

Ez meleg volt...

2011.11.13. 13:16 :: lecsapok

 

Mint tudhatjátok, dolgozok az új bemutatómon... Viszont tegnap olyan dolog történt ami után joggal nevezhettek hülyének! Épp a vágásnál tartottam, ugyanis több kicsi részt csináltam és ma a végül már csak összekell illesztenem őket meg csiszolgatni, finomítgatni,stb... Szóval egy résszel pont készen voltam és törölni akartam a nyers felvételeket... viszont nem figyeltem arra hogy a mappában bizony még ott vannak a frissen vágott kész részek és sikerült is egyből törölni az összeset!! Az elején fel se figyeltem rá, nagyban törlöm ki a lomtárból a maradékot (ugyanis több mint 36gb volt), miután pedig végeztem, bele akartam nézni a mappába és megcsodálni a kész műveket, amikor... RÁJÖTTEM!! Hát azt hittem kiugrok az ablakon, ennyi munka után én idióta törlöm a vidit... Na de semmi pánik, jó memóriám azt súgta hogy én olvastam már freddyDnél egy hasonló történetet, úgyhogy egyből rá is mentem a http://blogolkodom.blog.hu/ra és sok keresés után rátaláltam a nevezett posztra... ezekután természetesen iránysurány rá a linkre, letöltöm a programot amit freddy ajánlott, telepítem, indítom és! semmi... na ekkor már kezdtem izzadni, hát mondom ezt cseszhetem, de NEM MA! 

Ugyanis:

 

http://blogolkodom.blog.hu/2011/07/27/egy_majdnem_gigafail_reszemrol#comments

 

Köszönöm UA Hitmannek, megmentett!!

 

http://download.chip.eu/hu/Recuva_228273.html

 

Üdv,

Lecsapok

 

Ui: A bemutatóm napokon belül online lesz!! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcblablabla.blog.hu/api/trackback/id/tr663374258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása